äntligen tillbaka.



nu är jag äntligen tillbaka från mitt internet uppehåll. fy fan vad skönt att ha det tillbaka.

under tiden har det hänt en del saker som jag gärna vill skriva om, men jag har inte riktigt tid. jag kan i & för sig skriva några kortfattade rader.

* jag tog en tre dagars "semester" i simonstorp.
* sam kom hit & hälsade på.
* jag har hunnit bli myndig. (fått fina presenter!)
* jag har varit på krogen & spelat guitar hero (my heartshaped box, självklart!) , headbangat, fått nackspärr & mörbultat mina fötter på dansgolvet.

det var väl det som var nämnvärt. jag skriver snart igen.

komentera!
Från: cammie

tror jaghade photoshop 7 nånting..vad e egentligen skillnanderna på alla?? vet du?

2008-08-04 @ 15:53:52
www: http://silverkiss.blogg.se/

kommentera:

Ditt namn:
KOM IHÅG MIG?


@:


www:


You like big butts and you can not lie: