fösta skoldagen.

fösta dagen var helt ok, trotts att det var en ny skola. en bit att gå bara eftersom jag inte får busskort nu mera. tog ca 45 min, det var varmt & jag fick skoskav. men det var ganska trevligt med en promenad. jag träffade kim på vägen & vi pratade lite fort så där, innan jag fick lite bråttom. när jag väl kom dit var det ett snabbt upprop, pappersutdelning & sen dags att gå igen. tog ca 10 min. jag hann inte ens hämta mig från min promenad innan det var dags att gå samma strecka igen. surt.



på bilden har ni munspels-halsbandet från Quietland-shopen. mycket fint. dyker väl upp där snart skulle jag tro.

komentera!
Från: malin

som svar på det du skrev för en vecka sen: hehe kanske. och jag hoppas du tyckte om den :)

2008-08-19 @ 18:17:14
www: http://cranium.blogg.se/

kommentera:

Ditt namn:
KOM IHÅG MIG?


@:


www:


You like big butts and you can not lie: