hejdå sommar.



sommaren är kanske inte rikigt slut än. men höstdepressionen har redan börjat smyga. det har vartit rengnigt ett tag nu & eftersom jag fyller i augusti, så känns det som att sommaren tar slut så fort jag fyllt år.

men det har varit en lyckad sommar trots allt. ingen festival, men jag har endå hunnit med en del. en vecka hos kusinerna. varit i gränna & ätit polkagrisar & gjort utflykt på visingsö. en del småtrippar till simonstorp har jag hunnit med då & då. sam var här. jag fyllde 18 & så har jag så klart bara latat mig i mellan åt. jag saknar vissa personer efter den här sommaren. nu finns det ett stort tomrum & jag vill inte att sommaren ska ta slut, men endå vill jag att hösten ska komma med besked om lägenhet.


komentera!

kommentera:

Ditt namn:
KOM IHÅG MIG?


@:


www:


You like big butts and you can not lie: