jag har alltid varit bra på att sova.



ibland är jag läskigt bra på att sova. den senaste veckan känns det som om jag inte gjort annat än legat i sängen. jag sätter alltid klockan för jag har bestämt mig för att vända tillbaka dyngnet. men jag sover så djupt & så länge att jag inte hör den. när jag väl vaknar, är "vad är det för dag?", det första jag frågar mig själv. detta är inget ovanligt för mig. jag har alltid varit bra på att sova, i perioder i alla fall.

istället för att sova eller sitta vid datorn & blogga borde jag måla. jag har ett litet projekt, som jag på började för ett ganska bra tag sen. skulle kanske va bra att få det klart snart. men jag kan inte bara bestämma mig för att måla. det kommer naturligt. ska det bli bra, så ska det bli bra på mitt sätt. annars kvittar det.

komentera!
Från: Matilda

jag är tydligen också bra på att sova...

färlåt för att jag inte ringde dig! men jag somnade direkt när jag kom hem och vaknade nyss. hade bara planerat att sova ett litet tag, men icke.

2008-08-14 @ 21:59:01
www: http://quietland.blogg.se/

kommentera:

Ditt namn:
KOM IHÅG MIG?


@:


www:


You like big butts and you can not lie: