onsdag.

nu har jag gjort ett tappert försök att vända till baka dyngnet. (det är ju trotts allt bara en vecka kvar på lovet!) jag har satt på för många koppar kaffe i hopp om jag inte går & lägger mig om en timme igen. endå har jag inte gjort annat än sovit, de senaste två dagarna. jag måste ringa tandläkaren i dag också, men det vill jag inte. dom är alltid så tjuriga & otrevliga. oj oj, får dom reda på vad jag gjort med mig tandställning, (av misstag förstårs), då lyfter taket. man blir liksom så här liten ---> _ när man snackar med dom.





vår söta & morgonpigga kattbäbis, håller mig sällskap. mysenpysen. hon är nyfiken på mitt kaffe & tycker att det luktar gott. hon sitter & sniffar i luften över koppen.

komentera!
Från: emelie

söt liten kisse!



fin blogg du har förresten!

2008-08-13 @ 14:26:14
www: http://whirl.se/wp

kommentera:

Ditt namn:
KOM IHÅG MIG?


@:


www:


You like big butts and you can not lie: