fransar




jag fick likadana som dom längst upp, av mor min när jag fyllde.  jag har inte vågat testa dom för dom ser så sköra ut & jag är livrädd att ha sönder dom. dom kostade ju en slant jag normalt aldrig skulle slänga på fransar & inte mamma häller. men snart ska jag ta på mina lösögonfransar för första gången i mitt liv. 

lösögonfransar har liksom aldrig varit min grej & jag skulle nog aldrig bära dem till vardags. men dessa "spexiga" fransar är en helt annan grej. jag ska självklart fotografera bilder med dom. & då har jag en fråga till dig matilda; kan jag få låna din fjärrkontroll till självutlösaren?

mina är från makeup store. de på bilden är från shock.

komentera!
Från: mama

jag hjälper dej gärna att sätta dit dem, om du vill. det är ju meningen att de ska användas gumman.

2008-08-10 @ 09:31:28
Från: Matilda

självklart! men först måste jag bara hitta den...

2008-08-10 @ 12:10:01
www: http://quietland.blogg.se/
Från: malin

VAD FINA!!!!!!!! Bilden kommer bli skit snygg!

2008-08-10 @ 14:02:20
www: http://cranium.blogg.se/

kommentera:

Ditt namn:
KOM IHÅG MIG?


@:


www:


You like big butts and you can not lie: