det var en gång en vinter och...



en elin som förvånadsvärt nog, inte deppat ner sig i det kalla vintermörkret - ännu. det är ganska varmt & rätt soligt i min värld endå. känns bra, väldigt bra. även om vissa saker alltid kommer att vara sisådär deppiga & tröga att ta sig igenom, så känns det bra. sol & värme. nu svamlar jag bara, för jag kan inte riktigt hitta ord & jag vill inte avslöja allt rakt av. sol & värme - fan så bra.

komentera!
Från: sofia

shysst för dig. för mig äre grått och kallt. fuck jävla vinter

2008-12-11 @ 23:31:32
www: http://imrudimentary.blogg.se/
Från: din mamma

Du verkar ha det skönt i "solen o värmen" önskar att den lös på mej också emellanåt. Njut o va glad. Kram

2008-12-12 @ 08:51:59

kommentera:

Ditt namn:
KOM IHÅG MIG?


@:


www:


You like big butts and you can not lie: