töm ditt rum på tonårstankar nu...




jag håller på att packa ner alla mina onödiga skitsaker i blöjkartonger mamma skaffat från jobbet. jag hade inte så mycket att packa som jag trodde. jag får fan skärpa till mig & slänga en del skitsaker jag samlat på mig sen jag var 14 år. fast en del saker kan jag bara inte slänga, dom får följa med.

idag har jag även köpt den efterlängtade kent-boxen. jo, min sista pengar gick åt. jag hoppas bara att jag får lite pengar över från mitt studiebidrag, så jag kan köpa lite mat till nyår. jag ska ju försöka få i ordning det viktigaste så jag & matilda kan fira i min lägenhet. helst med lite god mat.

komentera!
Från: mango

åh! jag har inte den ÄN, men såg den på rean så jag funderar snart på att skaffa den hoho! :D



sv: visst är videon underbar?! man vill bara hoppa in och kramas lite hähä.



puss!

2009-01-06 @ 17:14:12
www: http://mango.blogg.se/

kommentera:

Ditt namn:
KOM IHÅG MIG?


@:


www:


You like big butts and you can not lie: