karlskrona i morgon.

jag skriver nu, för jag hinner inte i morgon. jag åker till karlskrona i morgon för att hälsa på mina kusiner. det är lite nervöst, men det jag är mest nervös över är resan. jag hatar verkligen att åka buss längre streckor. sist jag åkte från göteborg, var AC:n trasig & resan tog 5 timmar. jag höll på att dö 5 gånger tror jag. anyway, så ska det bli kul - lite semester skadar inte. nu ska jag packa & tvätta det sista. måste få tag på en bok till resan också.



den jag kommer sakna mest under veckan är min bror. han har verkligen stil.

komentera!
Från: Anonym

sjukt fin blogg du har:)

2008-07-02 @ 21:09:39
www: http://ereseth.blogg.se/
Från: Anonym

Ja, det tycker ja med,håller med föregående talare.Det är därför jag "hälsar på" så ofta fast du inte vill.

2008-07-03 @ 23:43:01
Från: EME

hör av dig när du är hemma igen! :D

2008-07-06 @ 12:29:46

kommentera:

Ditt namn:
KOM IHÅG MIG?


@:


www:


You like big butts and you can not lie: