good bye.




nu är det sommarlov. fast det känns inte rikigt så, eftersom jag inte varit där alls den sista månaden. jag gick inte häller på skolavslutningen. det hade bara blivit jobbigt eftersom jag inte ska tillbaka i höst. jag är ganska osäker på om alla i klassen eller min förra klass vet om det. jag har inte ens sagt "hejdå", men sånt är jag endå inte bra på.

det känns i alla fall skönt att göra något annat till hösten, det är en slags lättnad. men självklart ligger nyströmska mig varmt om hjärtat & jag kommer sakna tiden där. synd att tog slut ett år förtidigt.

komentera!
Från: Anonym

Du har rätt. Hejdå är det värsta som finns. Jag avskyr det.

2008-06-18 @ 11:08:44
www: http://allihave.blogg.se/

kommentera:

Ditt namn:
KOM IHÅG MIG?


@:


www:


You like big butts and you can not lie: