oj oj, här händer det grejor.




ibland förvånar jag mig själv. även fast detta inte är det allra bästa jag gjort (enligt mig själv), så är jag faktiskt förvånad. tänkt att jag efter så lång tid av nerstämdhet, (för att låta lite finare i mun), har kunna måla något så glatt. det är ju också första gången på ca ett halvår som jag målar en hel tavla. jag är faktiskt ganska nöjd med både mig själv & tavlan.

den är i & för sig inte klar. lite finslipningar här & där. jag funderar också på att låta ena örat på kaninen vara turkost... fast å andra sidan diggar jag gula kaniner nu. rengnbågen ska i alla fall förlängas & "neverland" ska flyttas & förstoras.

nu blir det det inga mer tjuvtittar ( 1 & 2 )  förens den är klar!

komentera!
Från: Anonym

HIHI finis

2008-06-10 @ 12:21:38
Från: Anonym

Åhå, jag trodde räven/haren eller vad det nu är var en bild :O shit, du är grym! AVIS!!!

2008-06-10 @ 18:29:06
Från: Matilda

finfin tavla!

2008-06-12 @ 14:19:36
www: http://quietland.blogg.se/
Från: Karin

fan vad duktig du är. sjukt inspirerande

2008-06-16 @ 15:48:56
www: http://oktoberfrosten.blogg.se/

kommentera:

Ditt namn:
KOM IHÅG MIG?


@:


www:


You like big butts and you can not lie: