äntligen lördag.

efter att vi var på hugo i torsdags har mitt marty-mood varit på topp, tills jag somnade i går kväll/eftermiddag, vaknade igen kunde inte sova & sedan somade jag halv 6 i morse. när jag då vaknade av klockan runt 9-tiden var det inte direkt nått "woooaaaaaaaaah i dag är det håkan, la la la la" utan typ... "FAAANS HELVETE!".

men en par timmar & en dusch senare känns det helt underbart i alla fall & jag ska se till att dricka energi-dryck så jag inte somnar i kön. jag & matilda ska också ner på stan & käka någonting innan, eftersom vi det inte finns nått hemma & jag har endå inte lust att laga nån mat. en dag som denna får man skämma bort sig lite extra. och i kväll... WOOOOAAAAH, HÅKAN LALALALALA...

orkar jag kånka med mig kameran? jag vet att jag borde men, frågan är orkar jag? synd att garantin inte täcker dumpad kamera för man inte orkar bära på den.

komentera!
Från: Julia

hoppas du får en underbar kväll

2008-11-01 @ 17:15:47
www: http://jsomijulia.blogg.se/
Från: ami

Var med och tävla om en ny Luella Bartely tshirt på min blogg, kommer även lotta ut acne kjolen bach!

2008-11-01 @ 18:57:21
www: http://metrobloggen.se/onechance

kommentera:

Ditt namn:
KOM IHÅG MIG?


@:


www:


You like big butts and you can not lie: