lovet är över.

de senaste dagarna har minsann inte varit sig lika. jag har inte sovit eller ätit ordentligt sen i onsdags. allra minst sovit. torsdagen var fantastisk. det är mer än guld värt & fan vad roligt vi hade. igår (lördag) var det bästa som hänt mig på länge. det hela har nog sjunkigt in nu & jag kan säga att håkan är nog den bästa svenska arist. såndan energi, glädje & framför allt kärlek! det är svårt att beskriva.

nu sitter jag mest här. blir bara mer & mer deprimerad över att lovet är slut & att jag måste återgå till det vanliga, tråkiga livet. jag önskar att jag kunde spola tillbaka bandet till onsdagkväll & få uppleva allt åtminstonde en gång till. jag känner mig tom, men samtidigt inte. jag vet inte vad jag känner. jag är lyckig. är det så här lycka känns?

komentera!
Från: Agge

Ha en bra dag.:)

2008-11-03 @ 17:20:48
www: http://agge1.blogg.se/

kommentera:

Ditt namn:
KOM IHÅG MIG?


@:


www:


You like big butts and you can not lie: