om sömn, vinterskor & allt sånt som hör livet till.

oj, oj. jag har minsann inget vettigt för mig idag. jag har sovit. det gjorde jag hela dagen i går med. bokstavligen. men jag missade inte prison break som tur var. nu sitter jag här, funderar på att äta något till "frukost", lyssnar på håkan & har det ganska bra. även om jag har smått ångest över morgondagen, då skolan väntar & allt, men nu kan jag i alla fall åka buss.

nog fan vill jag ner på stan & köpa mig ett par vinterskor. haha, men nej & jag ska inte tjata om hur fattig jag är. men jag kom på att jag kan köpa mig ett par när pappa är hemma från thailand, för då får jag betalt för att jag ha varit kattvakt i två veckor. vet dock inte hur mycket jag får, men det lär ju räcka till ett par vinterskor.

komentera!

kommentera:

Ditt namn:
KOM IHÅG MIG?


@:


www:


You like big butts and you can not lie: