snart har två veckor gått.

det är väl på tiden att jag skriver, antar jag. jag bor ju i pappas lägenhet nu när han är i thailand. det är tyst, lungt & skönt. och sen min data pajat & telefonen är av, har jag blivit lite som en pensionär. min dagliga sysselsättning är: korsord, disk, matlagning, leka med katten och glo på tv. sover gör jag en del också.

dessa två veckor har varit som semester. inte lika lyxigt som en tvåveckors resa till thailand, men endå avkopplande. jag lovar också att så fort min semester är slut, ska jag bli bättre på att blogga & ladda upp lite nya bilder.

vi hörs snart igen.

komentera!
Från: malin

det är därför du är så frånvarande! :P du är aldrig inne på msn eller bdbbbbbb. när ska vi leka????

<3

2008-11-30 @ 16:21:06
www: http://cranium.blogg.se/

kommentera:

Ditt namn:
KOM IHÅG MIG?


@:


www:


You like big butts and you can not lie: