ännu en såndär dag.

jag sov inte mer än ett par timmar i natt & jag sitter just nu & halvsover. har lite svårt att tänka. men jag måste hålla mig vaken. jag får inte somna innan kl.8 kväll. kommer antagligen bli rätt tufft att hålla sig vaken. men jag måste orka upp i morgon.

måste ta tag i saker & ting. jag har haft en dimmig & deppig period nu, jag orkar inte mer. det får vara nog. allt det här kommer bara vara bullshit för en del, eftersom jag har lite svårt att hålla mig till vad jag sagt. det låter till & med som bullshit för mig själv. men det skiter jag i. jag ska göra ännu ett tappert försök. håll tummarna om du vill, men bli inte besviken om det inte blir som det ska.










komentera!

kommentera:

Ditt namn:
KOM IHÅG MIG?


@:


www:


You like big butts and you can not lie: