dalí

enda sedan jag var liten, & jag menar riktigt liten, så jag alltid varit fascinerad av Dalís målningar. en vän till min mamma har alltid haft dalí´-tavlor hemma. jag minns att dom var läskiga men endå intressanta. jag kunde titta på dom hur länge som helst & funderade nog mycket kring dom.

hans elefanter med styltben har alltid varit en favorit. jag funderar på att tattuera in en såndan på mitt smalben. det blir ett projekt som jag kommer genomföra senare när jag tjänar lite pengar så jag klarar mig. men idén skulle nog va häftig.




två av tavlorna mammas vän har hemma.

komentera!
Från: Kim

Jag gillar idén skarpt. Elefanter har lite blivit min grej ^^ :)

2008-10-16 @ 20:23:34
www: http://allihave.blogg.se/

kommentera:

Ditt namn:
KOM IHÅG MIG?


@:


www:


You like big butts and you can not lie: