drivkraft.




jag vet inte rikigt hur jag ska förklara det, men jag har någon slags hatkärlek till mitt målande. hela sommaren har jag varit ifrån alla penslar & färger, till & med skisspapper & penna. men nu, nu har jag äntligen kommit i gång. jag har några tavlor på lager som jag hållit på med i snart ett år.

jag vet inte riktigt vad jag menar med hatkärlek, men jag tror det är att jag vissa stunder verkligen hatar att måla. fast jag måste måla för jag igentligen älskar det & för att jag kan bli smått galen, stressad, understimulerad...  o.s.v om jag inte målar. det håller mig oftast i balans på något sätt. det är min drivkraft, det som får mig att orka. ändå hatar jag att måla vissa stunder. kanske för att jag inte har inspirationen som krävs, eller för att jag aldrig blir nöjd. jag vet inte. nu babblar jag bara på & har ingen poäng att komma till. nu slutar jag.

komentera!
Från: Kim

Jag tror lite jag förstår precis vad du menar. Jag är likadan, fast du är ju lite bättre och så förståss. Men på höstlovet, då ska målas minsann! Sällskapa mig? puss

2008-10-03 @ 22:15:46
www: http://allihave.blogg.se/
Från: ina

det kan vara svårt att få massa ideer och sedan låte och forma dem på appper.. men bra att du kämpar!

2008-10-03 @ 22:24:49
www: http://winterbarn.blogg.se/

kommentera:

Ditt namn:
KOM IHÅG MIG?


@:


www:


You like big butts and you can not lie: