om att sakna.

är det något jag kommer att sakna när jag flyttar, så är det bl.a emma. (jag kommer självklart ha henne kvar & vi kommer väl ses rätt ofta endå, även om vi inte bort i portenbrevid varann.) jag kommer sakna att man kan springa hos varann när som helst för att dricka kaffe, ta några cigg & bara prata, se på film, förfesta. you name it.

hon är på väg hit ner nu & kaffe bryggaren puttrar. detta kommer jag verkligen sakna.

komentera!
Från: EMMA

naw, vad söt du är!

det har jag inte tänkt på alls, kommer suga som fan. >.< kommer inte ta en minut att springa ner inte, hoppas du får bo nära iallafall :)

2008-10-14 @ 10:08:04
Från: Anonym

haha fan elin, nu blir jag sentimental!

2008-10-14 @ 10:09:53

kommentera:

Ditt namn:
KOM IHÅG MIG?


@:


www:


You like big butts and you can not lie: