vad har folk för liv?

"Jag har förstått att du och myhaertshapedbox är kompisar men alltså hur kommer det sig att hon skriver så mycket som påminner om dig? du fotade tidningsuppslag sedan gjorde hon det några dagar senare. hon har med ameliébilden som du har inramad. skriver ett par dagar efter dig ett det bästa från sommaren-inlägg och nu målar hon med aquarelle precis som du. jobbigt skulle jag tycka."



matilda visade mig denna kommentar i hennes blogg. jag måste bara få säga ett & annat. för det första: vad har man för liv om man sitter & jämför allt i två olika bloggar? för det andra: matilda är inte den enda som läser tidningar, sett amelié från montmartre eller målar med akvarell. för det tredje: så är vi nära vänner, delar tankar & idéer & nästan allt annat också. då är det väl ganska logiskt att våra bloggar är lika till innehållet? eller?

jag härmar självklart inte matilda medvetet! så nu kan ni sluta fundera över det.

komentera!

kommentera:

Ditt namn:
KOM IHÅG MIG?


@:


www:


You like big butts and you can not lie: