besök hos far min.




är hos pappa, för en gång skull. passade på att fotografera lite & medans jag gick igenom lådor & sånt i mitt gamla rum, nu mera tillhörande min syster, så finns det saker som jag omedvetet lämnat efter mig. minnen väcks till liv, både på gott & ont. min sinnesstämnig kan speglas i den understa bilden. (tolka det som du vill.)  det är lite blandade kännslor just nu. fast mest är jag sur för att jag inte har photoshop här.

komentera!
Från: Kim

Oh, jobbigt. Minnen och sånt kan vara lite svårt, men fint på samma gång. Tisdag känns lite svårt. Jag har studiedag, så egentligen har jag ju hela dagen, men jag ska söka jobb med lisa, och kanske spela med Orre... Fast det säger ju inte att jag inte hinner fota med dig :) Hur dags kan du? :)

2008-09-29 @ 11:46:43
www: http://allihave.blogg.se/

kommentera:

Ditt namn:
KOM IHÅG MIG?


@:


www:


You like big butts and you can not lie: