fortfarande sjuk?



nu har jag varit sjuk ett tag & det börjar bli rikitgt jävla tråkigt. i morgon eller på tisdag ska jag fräscha till mig & plocka på mig lite snygga kläder & ta en promenad, fotografera osv. på onsdag blir det skola igen. hoppas jag.

jag är jättesugen på att springa ner på stan & bara köpa, köpa, köpa! lite nya kläder skulle vara perfekt nu, när man ska frächa till sig efter nästan en veckas sjukdomar. fast det är lite mer än en vecka kvar till mina pengar ploppar in på kontot.

komentera!
Från: Matilda

nej, jag ger inte bara bort dem sådär, när jag kan få pengar för dem ;) men när du får pengar får du inte glömma bort att jag ska ha hundralappen för skorna!

2008-09-15 @ 19:27:50
www: http://quietland.blogg.se/

kommentera:

Ditt namn:
KOM IHÅG MIG?


@:


www:


You like big butts and you can not lie: