höst

jag har varit ledig två extra dagar. skönt. jag har sovit, sovit, städat & sovit. haha, det är rätt sorgligt att inte göra något annat när man är ledig. men är man den enda som är ledig, vad ska man göra då? jag säger; sov. det är skönt.

nu är hösten här. det känns lite för tidigt, men det är ok så länge jag inte hamnar i en depresition igen. jag har dock en del saker att se fram emot denna höst. t .ex en lägenhet, finfina höst-fotografier, praktik (?). känns som att det kommer bli en mysig höst trotts allt.


komentera!
Från: Anonym

har en liten fråga. hur har du gjort "sidan" där du har ett galleri för dina bilder? finns det någon spe intställning på blogg där man kan göra så? vore tacksam för svar!

2008-09-09 @ 22:51:57
Från: elin

svar:



du skapar en till blogg på ditt konto. finns en liten grej du klickar på på föstasidan när du loggar in. "skapa ny blogg" eller nått.

2008-09-11 @ 00:04:27
www: http://myheartshapedbox.blogg.se/
Från: Kim

Vad fin din blogg har blivit, jag får nästan skämmas att jag inte varit mer aktiv på att hålla kollen! Hoppas också på en fin höst, mycket mys och fina bilder vore najjs :) Ses någon dag om du friskat på dig? :)

2008-09-16 @ 17:37:08
www: http://allihave.blogg.se/

kommentera:

Ditt namn:
KOM IHÅG MIG?


@:


www:


You like big butts and you can not lie: